1 Nisan 2016 Cuma

Bebeğinize Şurup İçirmenin Kolay Yolu..!


Aklı ermediği zamanlar kaşıkla içirebiliyoruz şuruplarını :) Aklı ermeye başladığında ya ağzını açmıyor ya geri çıkarıyor ya da püskürtüyorlar.. Olan yine bize yine bize :D


Bundan sonra " Nasıl içirebilirim ? " diye düşünürken böyle bir yöntem geldi aklıma :)

Ucu çektiğinde gelebilecek bir biberon başlığınız varsa tamamdır :) Resimde gördüğünüz gibi başlığı tutuyorum. Bir parmağım delikte duruyor ki şurup alttan akmasın. İçeceği ölçüde şurubunu koyuyorum ve bebeğim sırt üstü yatar pozisyonda iken ağzına veriyorum. İçerken de " Nam nam nam, nasıl da güzelmiiiiiş " diye gaza getiriyorum. Suratımı şekilden şekle sokuyorum :) O da seviniyor çırpınıyor bir solukta bitiriyor. O bitirir bitirmez hemen çekmiyorum ağzından. Üzerine 1 er tatlı kaşığı şeklinde su döküyorum. Ben döktükçe o çekiyor :) Yani bu işi oyuna dönüştürüyorum ve çok eğleniyoruz.. İşte bu kadar basit..

Hepimiz mükemmeliz. Yeter ki keşfedelim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder